**Suhaila's area**
tagged~
Friday, December 31, 2010 | 10:31 AM | 2 ♥ Sweet Candy
assalamualaikum.

ekh3,ada orang tag saye laa,,thanx dear,,

1,2,3 start.!


1. Blog best sangat ke tak? Sebab?

-soalan macam nak suruh riak aja nie,,hehe,mestila blog saya best,,check it out and u will know it,,haha,,saje aja nak suruh korunk check it out kan,,tapi kalau blog saya x best saya pun da malas nak update da taw,,nie rajen,,mestila best,,dapat macam-macam ilmu di sini kan :)

2. Layan lagu Indon or Omputih?

-saya suke kedua-duanya,,tapi yang rock kapak,,tak dilayan :)hehe,,bukan jiwa saya,:)

3. Coklat mana lagi popular, Cadbury ke Ferrero? Sebab suke makan?

-
dua-dua popular,,cadbury sesuai diberi kepada teman-teman,,ferrero untuk orang yang kita sayang,,bagi saya:)

4.nick name yang bf beri,nama manja?

-ups,,maaf saya x ada bf,,nama manja?ramai panggil saya "suebong",,comel gitu nama kan,,ia disebabkan gabungan nama saya dan ayahanda saya:)

5.berikan 4 fakta tentang kamu?

-budak yang kadang-kadangnya baik:)
-pandai berkata-kata*bajet*
-suka borak.!
-pendengar dan penasihat yang setia walaupun tidak bertauliah,:)

6.jika ada 50sen nak beli apa?

-kalau ada 50 sen saya akan masukkan duit syiling tu dalam permainan yang pusing-pusing pastuh dapat mainan and then terus bagi kat adik saya,mesti dye hepy:)

7.siapakah 4 orang yang paling kamu sayang?

-diri sendiri
-family
-frenz
-GOD.!

8.tag untuk 6 orang yang kamu sayang.blog yang kamu rase cantik.

-qila
-dinie
-wina rozali
-azmira
-fatihah
-nur rashidah

siap.!jom3,,jawab soalan.

assalamualaikum:)

♥ The Boss ♥

  
 Assalamualaikum :) I am suhaila. A girl who is trying to be a better muslimah through days. Pray for Gaza, please <3

♥ Leave me a message ♥



♥ Credits To ♥

Skin By Little Miss : //Suhaila Roslan
Edit by You : SUHAILAofie