**Suhaila's area**
uncle GOOGLE terbaek~
Saturday, December 18, 2010 | 8:10 AM | 6 ♥ Sweet Candy
ASSALAMUALAIKUM*mood gembira*


kawan-kawan,,sangatla gembira malam ini,,rase macam nak nyanyi kuat-kuat jer kasi u all dengar,XD hahahaa,,gembira tahap petala langit ke lapan da nieh,,hiperbola sangat la aku nie,,korunk nak tahu*bagi yang nak tahu aje*dari semalam aku mempunyai masalah kat blog tersayang aku nieh,,aku sangat sedih apabila mendapati yang kawan-kawan aku yang tersayang semua tak dapat nak comment entry-entry aku yang best nieh*poyo*sebenarnya dari awal aku buat blog nieh*baru 2 minggu taw* memang la aku pelik kenapa tak ada orang yang nak comment nieh,,membosankan sangat3 ker cerita-cerita aku,,sedih betul rasenya,,samapi la di saat yang bertuah ada seorang hamba Allah menanyakan,,kenapa tak boleh comment entry aku ya??punya lah aku terkejut monyet,,iya ker??dungu betul rasenya mase 2,,rupa-rupanya tak boleh comment,,sadis2.!

aku punya lah godek-godek setting kat blog nieh,,hampeh tiade perubahan langsung,,aku sedih dan frust sangat,,sampai mandi tak basah,tidur tak lena,makan x kenyang,ada pulak aku doa waktu nak tido uw supaya dapat jumpa jalan penyelesaian dalam mimpi,,ngeng-senget jer aku kan,,serius la,,frust3,,bayangkan langsung tak dapat jumpa jalan penyelesaian,

tetapi,,ku ingatkan panas sampai ke petang,rupanya hujan di tengahari,,akhirnya aku jumpa juga jalan penyelesaian yang terbaek lagi mudah,pantas dan efisyen.!semuanya datang dari OUR UNCLE GOOGLE kita nie la,sape x taw,,famous betul website nieh,,www.google.com..
sangat la berterima kasih kepda uncle,,i love u so much laa,,

kepada kawan-kawan ku yang ada masalah yang sewaktu dengan masalah aku nie,,bole la pergi cari uncle kat atas nie tau,,terima kasih:)SALAM

♥ The Boss ♥

  
 Assalamualaikum :) I am suhaila. A girl who is trying to be a better muslimah through days. Pray for Gaza, please <3

♥ Leave me a message ♥



♥ Credits To ♥

Skin By Little Miss : //Suhaila Roslan
Edit by You : SUHAILAofie