**Suhaila's area**
pusat akses.!
Wednesday, January 12, 2011 | 1:01 AM | 0 ♥ Sweet Candy

ASSALAMUALAIKUM.!



hey,,kita jumpa lagi kan,,erm,,pusat akses nieh satu tempat yang disediakan oleh sekolah saya,sekolah menengah sains muzaffar syah,melaka untuk pelajar-pelajar yang ingin melayari internet dan membuat kerja-kerja melalui komputer,,pusat akses ini di bawah naungan pusat sumber sekolah,,sebab tuh la saya memakai baju berwarna purple-purple gitu pergi sekolah,,im a librarian yang menjaga kehidupan aman sejagat pusat akses ini,,


pusat akses ini dianggotai oleh 10 orang ahli jawatankuasa yang akan menjaganya,,pusat akses ini hanya dibuka kepada pelajar PEREMPUAN sahaja,,jangan marah dulu ya teruna-teruna,,pusat akses nie hanya untuk perempuan kerana budak-budak laki mozac ini sudah ada tempat sendiri untuk melayari alam maya komputer ini iaitu DIDIKOM,,


untuk tahun 2011 ini,,pusat akses mungkin akan dibuka pada awal februari selepas urusan pentadbirannya selesai,,dah selesai,,baru senang nak beroperasi kan,,bayaran yang dikenakan tidak lah mahal,,berbaloi-baloi.!hee,,RM 2.oo aja per hour,,kalau kat luar selalunya RM2.50,,haa,,kan mahal tuh,,50 sen beza die,,boleh beli 10 gula-gula taw,, :)

*nieh pengetua saya tengah checkitout :)


okay-okay,,pusat akses ini juga ada blog taw,,ACCESSMOZAC,,ala,,tapi blog ini belum diupdate,,jangan risau,,dengan tenaga tulang 4 kerat saya,,insyaALLAH saya akan menjayakan blog ini,,macam blog saya jugak,,bajet siket :)hurm3,,sambil-sambil melawat blog itu,,boleh la tengok sekolah saya punya blog jugak okay :) MOZAC


okay dokie,,sekarang actually tengah buat laporan kerosakan dan kemas-kemas dalam akses nie,haa.!curi tulang nampak,,ala sambil menyelam minum air kan,,tak pe laa,,siket aje,,kawan-kawan,,doakan kami berjaya menaikkan kembali dan beroperasi dengan lancarnya pada tahun terakhir say di sekolah ini,sob3.:(


rasenya sampai sini aja,,sekian,,ASSALAMUALAIKUM :)

♥ The Boss ♥

  
 Assalamualaikum :) I am suhaila. A girl who is trying to be a better muslimah through days. Pray for Gaza, please <3

♥ Leave me a message ♥



♥ Credits To ♥

Skin By Little Miss : //Suhaila Roslan
Edit by You : SUHAILAofie