**Suhaila's area**
radang?
Friday, February 25, 2011 | 8:37 AM | 0 ♥ Sweet Candy
assalamualaikum guys.!

wargh,,feel like heaven dapat balik rumah nie menghadap blog tercinta.!lama betul tak update kan,,ketinggalan sudah aku nieh,,orang laen da belambak post,aku ciput jerk ha,,no matter la,,tengok title atas uw,radang?haha,cerita bermula,,ari nieh aku dapat bail rumah sebab RADANG:)

actually my school jadi tuan rumah hockey sbp zon selatan.jadi disebabkan sekolah tidak mempunyai sampai 50 dorm,terpaksa lah membalikkan bebudak yang menyemak.!opps:Perm,semua kena balik ye,except form 5,and i am,,kitorunk ada nanyak sangat kelas,,pagi petang,malam aku ada practice wind orchestra lagiy,,haih oenat,bebudak dok sedap tido kat rumah kitorunk kat sini macam nak tercirit.!

okay-okay,back to normal story..semalam lepas habis kelas chemistry pegi lah baring atas katil orang yang ada kat bawah kipas kasi sejuk sikit,n then tido+relax,,dah sedap-sedap kena ingat kol 2 ada physic pulak,aku pun bangun,tetibe,aww.!saketnya dada,tapi buat selamba aja sebab dah lambat nieh,dengan rasa sakit aku pun blah siap-siap nak pergi kelas,pagi tadi aku perasan lagi yang sakit dada aku nieh masih tak hilang-hilang lagi,sampaikan bila kau gerak sikit aja,rasa sakit sangat,memang la payah macam tuh kan,malam pun susah nak bernafas,lagi la tambah risau aku kat dada nie,,dada ada satu aja,kena la jaga,lagipun kat dada tuh ada heart and liver,kan penting tuh untuk hidup,,

tanpa berlengah lagi,aku pun cepat-cepat la buat keputusan pergi mintak outing dekat cikgu Isa nak g klinik dengan parent,cikgu tulis sampai pukul 5.00 petang jer leh outing,dalam jam 3.00 petang mama pun sampai la,,n then bawak la pergi klinik,actually before g klinik sempat pergi pejabat pos and makan dulu,haha,sambil menyelam minum air la kan,,

sesudah sampai ke klinik,tunggu dalam masa beberapa minit,aku dan mama masuk lah bilik doktor,macam-macam dye check,,depan belakang,kiri dan kanan,atas bawah tak,hehe,,lastly,doct cakap yang aku kena ",,,,,,,"x tahu macam mana doct tuh sebut,tapi aku tahu la macam mana doct tuh explain,nasib budak bio,haha,doct cakap sternum aku tak berapa nak sihat mungkin macam sakit-sakit sikit,sebab nya sternum dan dada aku nieh allergic dekat cuaca sejuk.!wah,payah,tak pernah pulak aku rasa ada penyakit x boleh kena sejuk,pas nieh dah tak boleh sejuk-sejuk sangat,kat rumah nieh pun mama dah siapkan selipar untuk dipakai agar angin tak masuk dalam badan,,,

doct bagi 5 jenis ubat,1.radang2.tahan sakit.3.urat.4.alahan.5.tak ingat da,yang penting kene makan la kan kesemuanya agar ceoat sembuh,rakan-rakan,doakan sue taw supaya cepat baik dan lupa pulak nak cakap aku dapat MC 3 ari bai.!syiok:)dapat relax,akay la end ok story,

assalamualaikum:)

♥ The Boss ♥

  
 Assalamualaikum :) I am suhaila. A girl who is trying to be a better muslimah through days. Pray for Gaza, please <3

♥ Leave me a message ♥



♥ Credits To ♥

Skin By Little Miss : //Suhaila Roslan
Edit by You : SUHAILAofie