**Suhaila's area**
aku bermusuh dengan BESI.
Monday, March 14, 2011 | 9:10 AM | 0 ♥ Sweet Candy
assalamualaikum :)

ishhh,memang marah laa denga mak cik besi nieh,,geram-geram,disebabkan kau laa aku nieh boleh tahan menderita,asal beli kena ingat,no besi.!sampai bila nieh??huhu,nie ha nak cerita masalah saya yang mempunyai allergic dengan si besi,bukan masalah saya,tapi masalah kulit saya,,tak nak pakai yang besi,,kena pakai yang emas jer,ceh3,haha,

okay3,da lama telinga nieh tak berhias,asal berlubang ajer,tapi tak ada pape,jadi saya nieh pergi laa mencari-cari earings yang tidak melekap di telinga,,macam mana 2 ekh?senang cakap,,hoop earrings laa,macam nie :
nie yang besi punya.


nak yang macam nie :)tapi,penat,tak jumpa pun tadi :(

tapi masalah nya asal jumpa,mesti besi,,nie memang lah payah,kenapa tak jumpa yang plastic?ceh,tak nak laa yang emas,sebab yang emas i dah oder untuk hantaran..wee~

payah kann?korang kat luar sana ada masalah yang sama?hurm,watch pun,,no besi,pakai yang leather aje :) kalau terkena sikit besi,mula la mengada-ngada kulit nieh,,alahai .haha XD


no besi.
leather yes :)

lagi-lagi benda nieh memang prob,,gurls yang kat luar tuh kan kita pakai tudung kan,,mestilaa pakai brooch,,ha,,memang lah tak boleh lama-lama dengan brooch,,nanti bertukar lah jadi warna merah pulak leher manja nie,haha,,jadi saya memang laa sangat kena berhati-hati terhadap pemakain besi ke atas badan saya,,kui3~

okay laa,dah sudah lepas sedih kat cni,,pergi dulu wahai blog.:)
assalamualaikum.:)

♥ The Boss ♥

  
 Assalamualaikum :) I am suhaila. A girl who is trying to be a better muslimah through days. Pray for Gaza, please <3

♥ Leave me a message ♥



♥ Credits To ♥

Skin By Little Miss : //Suhaila Roslan
Edit by You : SUHAILAofie