**Suhaila's area**
inai.
Tuesday, March 15, 2011 | 8:25 AM | 0 ♥ Sweet Candy
assalamualaikum ya sohibi :)


hehehehe,,hari nie nak cerita pasal inai.?inai yang pakai nak colour-colour kan kuku tuh,,inai selalu dipakai oleh wanita atau lelaki yang nak jadi raja sehari kann,,tapi tak semestinya orang muda macam kita nieh tak boleh pakai kan,,sekarang memang ramai kan yang pakai inai,,siap corak-corak kat tangan dye tuh,,hehe,,


hari nieh sue pakai inai jugak,,tapi tak ada corak kat tangan laa,,sebab sue bukan pandai melukis corak-corak segala tuh,,nak corak-corak kena la pergi kedai kan suruh dye tolong buatkan,,barulaa tak selekeh,,nice ajerk :)sue tengah tekan-tekan key board nie pun pakai inai lagi :)saja lah tuh mahu pekat-pekat kan dye macam orang india punya inai kan,,hee,,korunk suka pakai inai??

haih,,lagi satu memang masa cuti nie terasa aja nak pakai inai,tengok bebudak nie ada yang pakai inai,aku pun menyibuk laa konon turut serta,,nanti waktu tengah-tengah tulis sejuk laa mata memanndang tengok kuku diwarnai,oppss dengan inai jer tau,,bukan yang warna lain tu tau,,hee,,selalunya yang tolong pakai kan inai nie kak areen,tapi dye tak ada kan,kena lah pakai sendiri,,bukan main berhati-hati lagi,,ceh,,macam-macam barang kasi letak,pencungkil gigi pun aku kasi letak buat nak alter-alter mana yang terconteng,,,muahaha..yelaa,,kita guna mana yang ada jer kann,sufat bersederhana kan bagus :)


maaf lah,,tak dapat letak gambar lepas pakai inai,,sebab nak bawak tidur malam nieh.haha.esok sue kasi letak okay :)wah,mengancam,ada orang suka pakai inai sirap kan?yang colour pink-pink tuh..tapi kalau sue nak pakai macam tak boleh aja kan sebab saya budak sekolah,haha..terpaksa lah pakai inai yang normal ajer kann,,sekarang ramai yang pakai inai yang da siap jual kat kedai tuh,senang,tak ade laa nak tumbuk-tumbuk,letak gambir lah itu laa,,itu dulu-dulu punya cara,,sekarang dah ada kemudahan kita gunalah kann,tak payah nak penat-penat,hehe.
okay,the.end. :)

♥ The Boss ♥

  
 Assalamualaikum :) I am suhaila. A girl who is trying to be a better muslimah through days. Pray for Gaza, please <3

♥ Leave me a message ♥



♥ Credits To ♥

Skin By Little Miss : //Suhaila Roslan
Edit by You : SUHAILAofie