**Suhaila's area**
SHAHEIZY SAM !!!
Sunday, April 3, 2011 | 9:30 AM | 0 ♥ Sweet Candy
Assalamualaikum readers. :)

Fuhhh. Lame gak ekh aku tak update blog kesayangan aku ni. Dah bersawang-sawang. Siap ade anai-anai lagi tu. *hiperbola okeh. Hahaha. Sorry yer kawan-kawan. Almaklumlah, kehidupan student yg dok kat SBP ni kan. Mane boleh selalu balik rumah. Sobs3. Homesick. :(

Okeh2. Back to the main story. SAHEIZY SAM! Tahniah ceq habaq kat hang. Menang naaa. Bintang Paling Popular 2010. Aku memang dah agak. Dia mesti menang nye. Tak sia-sia usaha aku vote. Cehhh! Mcm vote la plak kn? Hahaha. Anyway, dia memang layak pon dapat anugerah tu. Tahniah once again. :) Pasni, leh belanja la kn. Roti canai sorang satu. Ape de hal derrrr. Hahaha. :D

Yg aku salute kat dia ni, lepas dia dapat tahu yang dia menang, straight dia g cari mak dia pastuh, pelok2 cium sampai kat ats stage. Kire dia memang tak membelakangkan mak dia laa kan. Ada ciri2 buat jadikan menantu ni. *perasan. :p Artis-artis camni laa kita patot jadikan contoh. Ye tak? Takkan laa diri dia pon x betul, nak dijadikan contoh. Manusia zaman sekarang.


Tengok tu. Boleh buat den TERjatuh hati ni. :)


Btw, kali ni punye ABPBH not bad laa. Aku suka tgk perfomance2 diorang. Dah laa baju diorang sume smart2. Nak2 yg artis2 pompuan. Dress diorang mmg mengancam gilosss. Hahaha. Tak tipu punye. Bohong penah laa. Tipu laa kn kalau korang tak penah buat. Kan? Kan?

So, that for today. Ada masa, aku update lagi yer. Sabarrr. *Mcm ade plak yg bace blog kesayangan aku ni kan? Takpe. Nak ckp gak. Ada aku kesah ada readers ke tak? Hahaha. :D

p/s: Ini malam, tido mau mimpi itu SAHEIZY SAM bersama hadiah2 yang banyak dia dapat tu. Tak kira. Nak jugak. Menggedik pulak ko Sue ekh. Hehehe. :p

♥ The Boss ♥

  
 Assalamualaikum :) I am suhaila. A girl who is trying to be a better muslimah through days. Pray for Gaza, please <3

♥ Leave me a message ♥



♥ Credits To ♥

Skin By Little Miss : //Suhaila Roslan
Edit by You : SUHAILAofie