**Suhaila's area**
about H.O.M.E
Wednesday, June 1, 2011 | 7:15 AM | 0 ♥ Sweet Candy
assalamualaikum semua.

about home.tiba-tiba sahaja rasa nak bercakap tentang rumah.rumah bagi syaa tempat yang sangat dinanti-nantikan,,sebab saya ni pelajar asrama,memang sangat la teringin nak balik rumah bila kat asrama tuh,kadang-kadang boleh jadi ada sakit rumah taw.!(home sick)hee.rumah korunk semua mesti tempat yang best jugak kan bagi korunk?rumah saya nie tak adala besar mana,tak adala cantik mana,tetapi rumah saya tetap number first in my heart:) rumah saya tak ada bibik jugak.saya yang menjadi bibik kepada rumah saya setiap hari,sebab tuh la mosaic rumah saya kalau tengok boleh nampak muka sendiri,,haha(hiperbola)


saya rasa bersyukur mendapat rumah yang selesa :)hehe.beria-ia adik saya nie ha membasuh kereta kn.haha.
zoom in :)
kesimpulannya mari lah sama-sama kita bersyukur ada rumah yang selesa kan3?nanti korunk2 semua dah kawin jangan lupa balik rumah selalu jenguk parent okay.!

the.end.
assalamualaikum :)

♥ The Boss ♥

  
 Assalamualaikum :) I am suhaila. A girl who is trying to be a better muslimah through days. Pray for Gaza, please <3

♥ Leave me a message ♥



♥ Credits To ♥

Skin By Little Miss : //Suhaila Roslan
Edit by You : SUHAILAofie