**Suhaila's area**
aidilfitri'11.
Saturday, October 1, 2011 | 1:47 PM | 0 ♥ Sweet Candy
assalamualaikum.

huhu.da sebulan dah raya.dah abes dah pun.dan si suhaila nie baru nak update cerita pasal raya kan.haha.tak pelah kann.macam kata tulisan yang ada di salah satu baju saya,'BETTER LATE THAN NEVER".hee.idiom untuk hari ini ya kawan-kawan.okay,raya first satu family saya pakai colour biru.tapi harap maaf disebabkan kekangan masa dan saya amat sibuk melayan tetamu,saya dan keluatga tak sempat nak ambil gambar satu family.sampai macam tuh skali kan.sob3.raya yang sedih.haha.

papapun,raya memang best,dapat jalan-jalan rumah orang dan yang paling mahsyuk bila aku yang da nak masuk 17 bulan 12 nie dapat duet raya lagi.ada lagi budak-budak nie menyirap sebab yang lebih besar dapat duet raya paling banyak.haha.padan muka korunk.korunk tuh semua budak kecil.tak ada nak guna duet sangat.baik bagi orang besar macam aku nak pergi beli buku latihan.haha.AYAT POYO.tapi,masa ray je la semua family turun kampung.even atuk dah tak ada time 28 ramadah 2 tahun yang lepas,tapi anak-anaknya tetap balik,nak ziarah rumah dan kubur atuk dan nenek.sangat sedih bila mengenangkan yang dah tiada.ALFATIHAH.doa sahaja dapat ku kirimkan.

paling sedih aku tak dapat pergi sembahyang raya.sebab bangun lambat disebabkan oleh bahyak memasak pada malam tuh.kui3.dah tuh ayah cakap aku dah la bangun lambat,ada hati nak pergi solat raya.tak payah la.duduk rumah aja,pergi tolong masukkan kuih dalam balang.haha.apelah malang nasib aku.haha.yelaa,puasa tak penuh.:)meh saya kongsi pengalaman saya,sepupu saya dah dapat anak.baru je berapa bulan hari tuh.comel.bila lah turn aku.sabar3.stdy,dapat kerja baik baru leh kawin okay suhaila.haha.

okay,thats all rasanya.sue sajikan beberapa keping gambar untuk tatapan semua.jangan kutuk okay gambar sue.BERDOSA.haha.


turqoise warna pertama ku di aidilfitri'11.:)


♥ The Boss ♥

  
 Assalamualaikum :) I am suhaila. A girl who is trying to be a better muslimah through days. Pray for Gaza, please <3

♥ Leave me a message ♥



♥ Credits To ♥

Skin By Little Miss : //Suhaila Roslan
Edit by You : SUHAILAofie