**Suhaila's area**
long-long ago.
Saturday, October 1, 2011 | 12:26 PM | 0 ♥ Sweet Candy
assalamualaikum.

first of all,HAHA.

y?sebab dah berdekad aku x update blog(ayat hiperbola).busy sgt ker cik norsuhaila nie?orang lain busy jugak.boleh jer update blog.nape tidak aku?mungkin ada beberapa sebab.sebab nya aku berbeza dengan yang lain.sejak kebelakangan nie aku menjadi malas nk mengupdate segala bagai.sampai kat sekolah peoples ask me."nape tak update blog nie,sue?"jawapan yang sama diberikan."malas".tak ke menyirap jer dengar.haha.ok and now good then,i am back here to share my story.da whole story yang berlaku selama tak update?MUNGKIN.:)

first sekali perkara sedih laa yang berlaku.mungkin semua remaja da melalui nya?aku pun pernah jugak melalui.dan mungkin aku tak biasa kerana aku yang disakiti.HAHA.sangat sedih perasaan nie bila tahu macam-macam dari mulut orang.tak nak percaya?abis,nak percaya siapa lagi kan kalau bukan people surrounds.mungkin dah ini takdirnya..aku tidak ada jodoh dengan dia.mungkin "kawan perempuannya" yang baru lebih bagus,lebih memahami,dari aku yang sorunk nie.mungkin aku tak reti faham perasaan kau,salah aku.memang aku yang mintak perpisahan,tapi kau yang buat aku memintanya.dan aku tahu kenapa.haha.menyirap dengan kau.tp dah a month go with that flustering story.pergi lah kau terbang dibawa masa.jangan ganggu hidup aku lagi.aku harap kau tak menyesakkan dada aku lagi even kau sentiasa berada kat depan mata aku for the rest 2 months.aku sangat berharap.thanx.cukuplah aku tak balas apa-apa kat kau.TENGOK.betapa BAIK,nya aku.haha.ok.fullstop.

okay.selesai satu perkara sudah.perkara yang seterusnya.mungkin about SPM?whoo.sangat gentar bile dengar that three huruf.makin lama makin dekat.makin lama makin takut.and suppose to be.makin lama makin kuat aku study.hee.so,nak exam nie,bak kata mama kena jaga kesihatan,sangat penting.tapi hari tuh aku gagal nak jaga.flu yang teruk.sakit tekak yang berjangkit,suara rock.HAHA.sampaikan dalam lab bio MISS RACHEL yang bagi aku tisu sebab rimas dengar bunyi flu aku tuh.wakaka.tisu tuh memang kena letak dalam diary.bukan senang nak dapat tuh.hee.ok,SPM memang kene target 9aplus.start dari sekarang pergi study suhaila.!poyo jer tapi masih tekan huruf-huruf kat laptop nie.haha.i mean ofter this and onward.jangan leka lagi.pergi hafal experiment yang menimbun tuh.pastikan ingat segalanya.ingat sampai mati.haha.kejayaan tak datang bergolek.ingat cari.usaha.doa.tawakal.YA ALLAH SESUNGGUHNYA KAU YANG MAHA BERKUASA.BANTULAH HAMBAMU INI.:)


OKAY,ini slot for this post.later i update lg.ngee.bye.







_________________________
I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://e.exps.me

♥ The Boss ♥

  
 Assalamualaikum :) I am suhaila. A girl who is trying to be a better muslimah through days. Pray for Gaza, please <3

♥ Leave me a message ♥



♥ Credits To ♥

Skin By Little Miss : //Suhaila Roslan
Edit by You : SUHAILAofie