**Suhaila's area**
luahan hati sendiri.
Sunday, November 6, 2011 | 8:16 PM | 0 ♥ Sweet Candy

assalamualaikum.

yah,memang tak selalu tulis luahan hati sendiri kat sini,tapi,tiba-tiba rasa nak tulis,haha,tak kisah lah orang cakap apa,this is MY BLOG,so terpulang nak tulis apa kan,hurm,memang selalu aku duk pikir je pasal benda nie,memang rasa bersalah juga kat orang tuh,mungkin dia rasa aku lah penghalang or punca keretakan hubungan mereka,tapi,sumpah aku tak berniat,aku harap kau faham,bukan nak berebut dengan kau,bukan sengaja nak sakitkan hati kau,tapi benda nie semua dah tertulis kan?jangan nak salahkan siapa-siapa dalam hal nie,kenelah faham,LOVE,bukan senang kalau jauh,tak pernah kenal hati budi,mungkin ada perjanjian?erm,bukan sengaja nak break dat perjanjian,tapi sesuatu,something yang lebih baik dah berlaku,terpaksa lah pilih mana yang lebih baik untuk diri sendiri kan,bukan nak cakap pentingkan diri sendiri,tapi memang diri sendiri lebih pentingkan?kenapa nak gembirakan orang lain kalau diri sendiri pun tak bahagia.?so no function la kalau buat pun,harap kau faham,tak ada sebarang niat nak guris hati kau,perkara dah jadi,aku pun tak boleh nak halang,harap SANGAT kau mengerti,papepun yang terjadi aku mitak maaf sangat9,,sumpah rasa bersalah sangat,,tapi its HURT to me to leave him for you,dear,im sorry,hope you understand,:')


THE END.






♥ The Boss ♥

  
 Assalamualaikum :) I am suhaila. A girl who is trying to be a better muslimah through days. Pray for Gaza, please <3

♥ Leave me a message ♥



♥ Credits To ♥

Skin By Little Miss : //Suhaila Roslan
Edit by You : SUHAILAofie