**Suhaila's area**
paranormal.
Friday, November 4, 2011 | 8:59 PM | 0 ♥ Sweet Candy
ASSALAMUALAIKUM.

huhu.paranormal 3.hari tuh pergi tengok movie nie ngan ZULFARAHIN,haha.masuk2 panggung ada 9 org jer dalam uh,,bukan sebab cerita nie tak best tapi sebab time tuh pagi lg,manusia tak keluar lg dr rumah,haha,,waktu tengok cerita tuh,mula2 okay,dah lama-lama,sumpah dah tak tahan,asyik terkejut jer,boleh kene sakit jantung aku,

last-last tengok movie sambil menutup sebelah muka menggunakan sebelah tangan,samalah kita zulfarahin,,haha,,tapi last-last cerita nie tergantung,,fuhh,,fadeup,,dah terkejut-kejut,tak tahu pulak ending,,and solution cerita nieh,,btw,it make me happy :) layan laa daripada asyik belajar aja kan,,sekali sekala,,gila aku tengok cerita nie,sampai nama hantu die"TOBY" pun dah aku selamat jadikan nama white tiger aku yang sangat comel tuh,haha.





paranormal activity 3 :)



TOBY saya :)




_________________________
I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://e.exps.me

♥ The Boss ♥

  
 Assalamualaikum :) I am suhaila. A girl who is trying to be a better muslimah through days. Pray for Gaza, please <3

♥ Leave me a message ♥



♥ Credits To ♥

Skin By Little Miss : //Suhaila Roslan
Edit by You : SUHAILAofie