**Suhaila's area**
bornday.
Thursday, December 8, 2011 | 7:47 PM | 0 ♥ Sweet Candy

assalamualaikum

hee.bornday.hari tuh 7 disember birthday awk :) sory tak dapat bagi present lagi kat awak.almaklumla.baru balik rumah.so,tak dpat jumpa lagi.nanti kita jumpa,saya bagi taw awak.!HAPPY BIRTHDAY sayang :)



hurm,,8 disember.its my turn pulak,tak adalah special sgt hari tuh,jux genap 17 tahun kann,
lama betul nak tunggu,,hurm,hotlink bagi free kol,,memang sakan lah aku kol membe2,,sangat rindu kat korang laa,ada yang nak pergi kerja,ada yang nak amik lesen.and aku nie,tengah tunggu surat plkn nak sampai.HAHA.

for my 17th bornday,mama give me purse,purse baru.gantikan dengan purse aku yang dah 4 tahun dan comot.HAHA.



i choose grey,sebab aku nieh tak berapa reti nak jaga barang.asyik kotor je.so,make a decision.warna grey supaya tak cepat kotor..hee.



blackforest cake.hee.sedap.yummy3.happy bornday.sue,17th :)




for my 17th bornday sue harap semua yang sue impikan tercapai atas usaha sendiri.chaiyok :)



♥ The Boss ♥

  
 Assalamualaikum :) I am suhaila. A girl who is trying to be a better muslimah through days. Pray for Gaza, please <3

♥ Leave me a message ♥



♥ Credits To ♥

Skin By Little Miss : //Suhaila Roslan
Edit by You : SUHAILAofie