**Suhaila's area**
love.friends.
Friday, December 30, 2011 | 8:38 AM | 0 ♥ Sweet Candy

assalamualaikum :)




huhu,tengok gambar kat atas nie sumpah rindu gilaa nak balik mozac.sumpah rindu nak jumpa kawan-kawan.bila tengok balik gambar yang demy tag kat FB nie,wuu.wuu.wuu,nak nangis rasanya.dah laa ahad nie nak pergi da,lama tak dapat contact,lama tak dapat on9 tengok muka-muka insan tersayang kann,huhu.sedih-sedih,,gambar demy tak ada dalam pic nie,sebab dye sibuk menggayakan DSLR dye tuh,huhu,jangan marah demy,demy nie memang suka ambil gambar tapi kalau orang nak ambil gambar dye,memang terpaksa
tawaf satu dorm la nak jadi paparazzi berlari.HAHA.



hehe,yang bracket kaler merah tuh.MENCANGKUNG?haha.memang laa.time kat tebing nieh,nak kasi gambar cantik terpaksa lah si photographer duduk mencangkung kat atas bukit tuh,punya lah semangat kitorunk nak amek gambar,kitorang meman loikee it laa.!kitorunk memang photogenic tapi bukan PHOTOGEDIK okay.!XD kalau nak tahu laa memang tetiap hari ada aja video menarik aksi-aksi kitorunk kat dalam hp si demy.memang dye je laa yang sangat rajin mensedekahkan camera tuh..huhu,memang rindu.SAYANG gila laa.

ouh japp,bluebiroo kat pic tuh kenapa ya?ouh,sejak akhir-akhir spm tuh,kitorunk jadi makin gilaa,dan pada suatu malam kitorunk semua pakai baju biru ,haha,saja nak menggedik,upps,haha.so terbentuklah kami bluebiru,fyi saya NAIB PRESIDEN ya.haha.okay,,,memang rindu GILAA.!


OKAY,gambar kat atas nie pulak berkaitan dengan DORM H tersayang,even aku daddy nya tapi memang tak selalu duduk diam dalam dorm tuh la kerja aku,merayau tak tentu hala,,tapi thanx sangat SITI NADIRA yang buat benda nie.memang sweet gilaa,tapi aku pelik,pehal gambar aku yang num 9 tuh macam tuh?sangat keliru =_="




haha,baru dapat penjelasan?sungguh lampi aku nie.baru aku teringat yang ada suatu hari yang sengal aku tetiba datang,aku boleh pulak berlakon jadi nenek kebayan,,,sungguh la ku nie,,buat si nadia takut,tak sangka lakonan menjadi kui3.maaf ya nadia.tak ada niat nak takutkan.tapi ada niat nak main-mainkan aja.haha.memang menjadi kenangan la kann..:)


memang akan menjadi memoirs terindah bagiku.friends,korunk sangat hebatt,aku takkn lupakan kenangan dan jasa korunk dekat aku okay?sama-sama kita mendoakan kejayaan bersama.muacks.!







♥ The Boss ♥

  
 Assalamualaikum :) I am suhaila. A girl who is trying to be a better muslimah through days. Pray for Gaza, please <3

♥ Leave me a message ♥



♥ Credits To ♥

Skin By Little Miss : //Suhaila Roslan
Edit by You : SUHAILAofie