**Suhaila's area**
RENOVATION?
Monday, December 26, 2011 | 6:35 AM | 0 ♥ Sweet Candy

assalamualaikum :)

fuhh,,penat daa malam tadi membuat bising kat dalam bilik bersam rakan seperjuangan :) CREDIT to NORAZREEN KHAIROLBONG and NORZAHIRAH KHAIROLBONG:) kenapa?sebab dah penat lelah malam tadi merenovate bilik aku yang dah cukup membuatkan mata aku sesak nak pandang.HAHA.so,,dari pukul 12.30 malam sampai pukul 2.30 pagi kami-kami bertungkuslumus membersihkan bilik saya :) memang maaf la sangat-sangat dekat mama dan ayah sebab memekak pada malam-malam buta.hee.tak apelaa,ahad terakhir kat rumah kann,,:') sedih plus excited.huhu.


yuuhuu,,tengok tuh,semangat nampak nak kemaskan,memang penat,tapi yang aku tetiba pegang penyapu dengan sarung tudung indon,fake semata-mata.saja nak tunjuk rajin,nak snap pic kene la pkai tudung kan3?HAHA.


keadaan yang dulu.yang menyesakkan mata nie,banyak sangat barang.HAHA.almaklumla,baru balik hostel,barang semua nak campak dalam bilik kann.kui3.


nasib baik cik vacuum yang murah hati nak tolong sedutkan habuk-habuk.memang senanglah kerja kan,terima kasih banyak-banyak.jasamu dikenang :)


almari baju yang berat nak mamm nak kene alihkan,patah tulang buat sorang-sorang,haha.nie lepas dah bawak alih-alih barang,buat decision untuk nampak kemas kitorang letak almari and meja solek nie kat tepi dinding :)


jeng,,benda alah nie disusun begini dan disini supaya senang dipilih dan tidak menyesakkan mata yang memandang,dah laa berjuntai-juntai.HAHA. :)

*after :)


baek sung ju and oh ha ni*playful kiss :) di muka pintu.HAHA.

okay,benda nie memang sangat penting dalam bilik?why?mestilah kerana kebersihan tanggungjawab bersama:) haha.


k laa.penat daa.bye.the end.assalamualaikum :)


perkara yang dilakukan bersama-sama adik beradik pada hari ahad terakhir sebelum ke plkn.sob-sob.sedihnya.apapun doakan yang terbaik okay untuk sue :)

♥ The Boss ♥

  
 Assalamualaikum :) I am suhaila. A girl who is trying to be a better muslimah through days. Pray for Gaza, please <3

♥ Leave me a message ♥



♥ Credits To ♥

Skin By Little Miss : //Suhaila Roslan
Edit by You : SUHAILAofie