**Suhaila's area**
end of my lovely holiday :')
Wednesday, January 25, 2012 | 8:38 AM | 1 ♥ Sweet Candy

assalamualaikum. (nada sedih nie.sobsobsob.)

ini last entry mungkin sehingga 17 mac 2012 nanti. aduhai blog saya nie. asyik kena tinggal jer dia nie kan. kesian. sudah nasib badan kau redha jela ya wahai incik blog :))




*sudah ready awal-awal.

yeah petang tadi aku dah mula kemas pelbagai barang untuk dimasukkan ke dalam beg. tapi sebenarnya aku rasa memang confirm tak muat. kalau muat punn memang macam mother pregnant la luggage aku tuh. haha. kesian. alaa takpe,bukan kau kena jalan pergi mersing pun,bus yang bawak kau. huhu.


*jangan terkejut.ini stok satu bulan taw.amik kau. haha.


*ini memang paling penting.


plastik inilah yang tolong sorokkan hasil aku.haha.

then this night, aku pergi sambung jalan raya semula. jalan raya yang dapat angpau tuh.weewee. tambah lagi duit poket aku. nanti bila dah tambah dengan elaun PLKN boleh laa pergi beli hp samsung yang asyik-asyik keluar model terbaru jerk. dah macam pertandingan aku tengok handphone sekarang nieh kann?huhu.


pergi raya semua cakap dah besar laa,dah makin cantik laa,*nie paling suka sebenarnya :) ,siap tanya dah kerja ke belum. auuww. blushing-blushing. haha.

okay laa,,dah nak out nie. bye-bye semua. doakan aku taw. nanti da belajar m16,aku ajar korunk pulak ok?

assalamualaikum semua. chow :) hidup PLKN .!

♥ The Boss ♥

  
 Assalamualaikum :) I am suhaila. A girl who is trying to be a better muslimah through days. Pray for Gaza, please <3

♥ Leave me a message ♥



♥ Credits To ♥

Skin By Little Miss : //Suhaila Roslan
Edit by You : SUHAILAofie