**Suhaila's area**
journey 2 the mysterious island :)
Tuesday, January 24, 2012 | 8:17 AM | 1 ♥ Sweet Candy


assalamualaikum,,


*muka budak nie gini sebab dah tak sabar nak masuk cinema.HAHA.


hey semua,hari ini hari tv besar bagi sue dan family,hee tv besar? ape tauh? well,tv besar tuh cinema lah maksudnya kann,,memang lah tv kat rumah korunk tuh besar jugak,tapi nie tv paling besar punya lahh,,paling taw.haha. ok,stop merapu, sue,kak areen,ija dan acap pergi tengok cerita journey 2 the mysterious island ,mama dan ayah tengok cerita bujang telajak.haha. mama dan ayah nak dua-dua aja,duduk couple sit pulak tuh,,haha aku yang pergi beli tiket untuk diorunk,saja jer aku nak kenakan,kasi duk seat couple,,kui3. baru romantik kann? xD.


erm,cerita journey kitorunk tengok 3d punya,wow,sumpah best wook cerita tuh, lagi-lagi kasi 3d memang mahsyuk habis laa,kelakar pulak tuh,,bayangkan dekat island tuh haiwan yang kecil jadi besar,yang besar jadi kecil,contohnya dalam cerita nie tadi,first-first aku tengok bukan main besar lagi gajah,rupa-rupanya alahai, dah macam kucing kat rumah aku jer saiz dye,alahai cumelnya,kalu boleh bawak balik tuh, dah lama aku kidnap buat jadi pet teman si putih aku nie kat rumah..haha.yang best lagi siap boleh naik bee taw..waa,,macam helikopter dah aku tengok diorunk bawak,,yang uniknya lagi orang gunung berapi keluarkan lava,nie tak gunung berapi keluarkan emas woo.memang kaya lah kalu dapat kutip kann,, :)




cerita nie amik masa lebih kuran one and half hour lah jugakk,tapi sue cakap memang tak buhsan la tengok,memang tak menyesal,memang tak sia-sia. best,mahsyuk :) alang-alang lagi berapa hari nak balik plkn nie haruslah kita mengambil kesempatan ke atas masa yang ada.muahaha. :)



*okay,the.end.

♥ The Boss ♥

  
 Assalamualaikum :) I am suhaila. A girl who is trying to be a better muslimah through days. Pray for Gaza, please <3

♥ Leave me a message ♥



♥ Credits To ♥

Skin By Little Miss : //Suhaila Roslan
Edit by You : SUHAILAofie