**Suhaila's area**
bangunan ohh bangunan.
Sunday, June 10, 2012 | 4:37 AM | 0 ♥ Sweet Candy
assalamualaikum. (silakan jawab ya. jangan hanya membaca sahaja)

bangunan ohh bangunan kenapa kau banyak sangat? macam mana aku tak banyak sangat sebab budak asasi ramai sangat !! *sila ikut nyanyian ini dengan melodi lagu katak ya ? haa,nie nak mula cerita lah nie. pasal bangunan? yeah for sure pasal bangunan yang ada dekat PALAM nie. wuuuhhhhuuu,,merujuk kepada jadual kelas sue,memang every week dari hujung ke hujung lah sue jalan dekat fakulti tuhhh. lagi satu memang sedih laa. sue group M5. semua yang group M ada tiga hari kelas malam. itu okay lagi. tapi bila jumaat malam waktuwaktu nak balik rumah,boleh pulak tersesat satu kelas sampai pukul 10.20 malam pulak tuhh. memang sabtu lah nampaknya baru dapat balik. sedihhkann? shobshob. tapi takpe. ayah cakap kalau rasa rindu ayah,call jer nanti ayah sampai sana. wee. sayang ayah :)




okay pada pukul 1.45 tengahari tadi sue turun brunch di KKPR. okay makan ayam goreng seketul,kuah kari,kuah tomyam kuah sambal. saja campur-campur kuah. baru dapat rasa berbeza sikit. haha.tapi harga tetap sama.semua RM4 termasuk lah air anggur ya :) ambik nasi banyakbanyak sebab lapar sangat lah konon kannn. makan dengan obie,lala,dan housemate lala. dalam 15 minit makan kami bergerak turun. tak gelojoh kan makan 15minit jer? :p tak kesah laa. kitorunk punn turun ikut tangga yang ada sebanyak 248 anak tangga tuh. tak perlu tunggu bas.leceh membazir lagi. turun sekejap jerr.


Air sangat bagus bila dah penat gilaaa.

lepas tuhh first thing cari dewan kuliah yang ada dekat FSK7. FSK7 berdekatan dengan PSB(pusat satelit B) PSB nie ada macam-macam. yang paling best. PENDETA CAFE. cafe yang ada air cond makan high class punya taw. huhu. the library yang sangat cantik,kemas dan tenang juga berada di aras 5 PSB ini. cafe yang open air pun ada dekat tingkat bawah juga. senang cerita dekat sini memang senang dan tak susah langsung nak cari tempat kenyangkan perut. dah macam dekat shopping yang ada kedai kecil-kecil jugak yang macam jual waffle la,cupcorn la,air la. macam-macam la. jadi jangan risau. wa lax wa cool. haus jalan sikit jer dah ada air.mesin gedegang punn ada jugak. (vending machine) okay dewan kuliah nie beraircond la.duduk depan pintu even tertutup pun boleh rasa dah sejuk dia. awesome. jangan tidur sudah sebab selesa sangat kann. insyaAllah tidak :) jadual sue ada DK K11 untuk subject computing science dan DK K16 untuk subject english.

lepas dah jumpa kitorunk bergerak ke FSK1,5 yang ersebelahan dengan FSK7 nie. makmal kimia dan biologi terletak di aras 5 bangunan ini. makmal kimia beres. bio tak perlu. engineering tak belajar punn. bye bye bio. haha. then naik lift ke aras 7. dekat situ ada banyak sangat BKA iaitu bilik kuliah asasi. bilik nie lebih kecil sedikit berbanding dewan kuliah. dariperkataan pun dapat bezakan kan? dewan dan bilik. ouhh,cukup terbukti dahh :) sue kena pergi BKA 2,7,13 untuk subject physic,mathematics dan chemistry.

dekat FF4 :)
then ke bangunan FF4 dan FF2. FF(fakulti farmasi) ada banyak sangat DK F dewan kuliah F di sepanjang FF4. FF4 terdapat di sepang koridor berhadapan dengan FF2. okay di FF2 sue belajar di makmal komputer 5 yang terletak di aras 7 dan di bilim TEC 6 dan 12. 6 di aras 5, 12 di aras 7. fuhhmemang penat. sue ada belajar tasawwur islam dan english kat sini. then yang paling mencabar pergi FF3 semata-mata untuk mencari physic lab. punya lah naik turun lift. semua aras kitorunk singgah. last-last dekat aras 5 yang sudah kali kedua kitorunk singgah. mungkin penat sangat kaki nak tercabut tuh yang macam tak perasan physic lab ada dekat situ. yeaaahhhh,,,,done !!! semua kelas telah dijumpai. harapnya tak tersesat la. dengan baru jumpa seorang kawan yang sama group. group sue M5 ada 25 orang dan hanya 7 orang perempuan sahaja di dalamnya untuk makluman semua. hee :) kami ada bodguard laa. haha.
tun ABDUL RAZAK :)

library.

:)


last destination kitorunk pergi library. aaahhhh,sangat nyaman dan hilang penat setelah berpeluh-peluh cari. rehat sekejap kat situ then chowww,naik tangga balik untuk ke kolej kediaman. fuhhh,,gila penat. tahap petala ke lapan kutt. kitorunk tibe kat rumah around 5.15 petang. haa,amik kau lama tak lama nak pergi cari kelas. papepunmemang pengalamn dan supaya tidak sesat di kemudian hari. dan tak tersalah masuk kelas bila tengah rushing nanti. huhu. :)

ok,assalamualaikum.:)

♥ The Boss ♥

  
 Assalamualaikum :) I am suhaila. A girl who is trying to be a better muslimah through days. Pray for Gaza, please <3

♥ Leave me a message ♥



♥ Credits To ♥

Skin By Little Miss : //Suhaila Roslan
Edit by You : SUHAILAofie