**Suhaila's area**
jyeaaaah. outing loving super ring day.
Sunday, July 1, 2012 | 3:08 AM | 1 ♥ Sweet Candy
assalamualaikum :)

hikhok. akhirnya selama sebulan aku duduk kat PALAM nie,hari ini lah hari kedua aku keluar melihat dunia luar selepas first week hari tuh keluar g klcc sahaja. err,kenapa aku macam terperap ya kat sini je? kenapa aku tak keluar. laa,bukan taknak. tapi rasanya semua ada dekat sini. nak beli apa apa pun barang semua ada kat KKPR uw. jadi macam tak perlu + membazir masa+ dan yang paling penting membazir duit aku. dah la KPT tak masuk lg. makk oii,kopar rabak purse aku. asyik cucuk jer kat ATM uw. ATM pun naik boring tengok muka aku. haha.

okay back to the title. winkwink. hari nie kita suke sangat sebab mama kita datang bawak kita pergi jalan jalan. *hiraukan ayat mengada ngada aku. mama bertolak dalam pukul 7 lebih macam tuhh dari melaka and sampai sini dalam pukul sembilan laa. okay aku memang dah siap wongi wongi contik contik segala sebab excited gilaaa nak keluar. okay turun jerr masuk kereta ayah tanya nak pergi mana. then cakap setia city mall. suruh kak areen set GPS. okay nie satu hal lagi kak areen tanya ada banyak city mall dalam GPS nie dye tulis. aku pun cakap yang ada nama dye uw haa tu lah dye. sedangkan aku tak pernah pergi punn kan. dengan confident nya >>>>>
gambar nie buruk. gila pendeks. tapi tinggi sue 160cm okay :)









orang cakap dari palam nak ke city mall 15 minit jerr. nie kenapa dalam kereta dah berpuluh minit tak sampai lagi ? dah sampai subang dah nieeee punnn -_-". okay okay ingat balik tanya afi yang baru bangun tidur. ohh sumpah tak membantu. afi mamai sangat sampai tak ingat hari tuh dye pergi city mall dekat mana. orang naik rapid kann. haha. lepas tuhh dah geram guna handphone aku pulak cari city mall. err,set tempat setia alam okay. dan kami berpusing pusing. 20 minit selepas itu,, haaaaaaaahhhhhhh !!! tuhhh setia city mall. laaa baru bukak rupanya. patutla tak masuk dalam satelit GPS. muahahhaa. tempat pertama yang dituju time masuk SCM nie yeahh of course toilet. haha.

okay bermula lahhh segment shopping berjalan jalan cari angin,cari makan,cari barang dan macam-macam.... (aksi dalam segment ini private, hanya keluarga BONG sahaja yang faham) hahahahahhaha.
Add caption
                                    
                                                      all the stufffffs


makan >>
last tempat adalah kedai makan. alaaaa,kat sini kan baru lagi food court punn tak bukak lagi. terpaksa la makan kat kedai bawah uw. harapnya nak jimat lepas shopping sekali hamik kauuu. dah masuk restorang yang jual nasi lemay dengan ayam rendang = RM12.50. ouhh aku bukan anak dato' la. bapak aku punn bukan dato'. cisss, ayah cakap makan je laa. aku pun order air jasmin green tea berharga RM2.50 secawan.ashraaf yang nak jimat minum drinking water sahaja itu pun 80 sen. kak areen yang kononnyataknak makan order ice blended jagung yang awesome RM 6.00.tapi tak menyesal lahh masuk. sanhat sedap mengenyangkan. nak terkoyak stomach. haha. thanks mama :)


okay then hantar aku dekat palam balik. salam salam cium cium. then blahhh.the end.

p/s : mama ayah thanks a lot belanja ella hari nie. ohhh sayang semua. rindu semua. ada masa datang lagi sebab ella malas nak balik rumah. kan ayah kan? haha. XD

♥ The Boss ♥

  
 Assalamualaikum :) I am suhaila. A girl who is trying to be a better muslimah through days. Pray for Gaza, please <3

♥ Leave me a message ♥



♥ Credits To ♥

Skin By Little Miss : //Suhaila Roslan
Edit by You : SUHAILAofie