**Suhaila's area**
wajib ke ada title ?
Thursday, August 23, 2012 | 10:26 AM | 0 ♥ Sweet Candy
assalamualaikum.

peace yaw ! okay,memang dah lama tak update. sebab apa? hoho. ada banyak sebab tak payah tahu biar aku sendiri yang simpan dalam hati. sebab memang tak tahu kerana sukar untuk diperjelaskan. haha. life going up and down. for a few months ago, memang kepala kusut duduk fikir satu masalah yang sepatutnya tak payah fikir pada usia sekarang. tapi mana bolehh,haa dah aku terjebak kenala fikir jugak.padan muka kau. ! jahatla kau masalah ! suka kalutkan hidup aku. dah lahhh. :( tapi kantapi kannn,masalah mengajar erti kehidupan rite ? dengan prinsip itu maka berdirilah aku sebagai insan yang tabah dan sudah lali dengan masalah. bersyukur kepada Allah sebab berikan otak dan akal yang masih waras untuk berfikir jalan penyelesaian :)

okay babe,HAPPY EID MUBARAK. di kesempatan ini,(even dah lambat. ehh raya 30 hari okayy!) saya Nor Suhaila Binti Khairol Bong ingin momohon maaf atas segala kesilapan,kesalahan,dosa. minta ampun dari anda semua. Mungkin ada yang tak perasan sue terlepas cakap,terkata belakang,tertakpuas hati,terskodeng dan segala terrrrr. maaf ya ? terima kasih. sue tahu semua orang buat salah jadi marilah sama-sama memaafkan antara masing masing :) Jemput datang rumah jugak ya raya? nak datang rumah yang dekat PALAM pun boleh jugak.nahh sue bagi alamat. R3208 <3 bilik C ya. wee wee wee.

dan tak lupa juga kepada insan itu,terima kasih atas segalanya :) saya sangat menghargai segalanya. tiada apa pun yang tertinggal. maafkan segala terlanjur bicara,maafkan saya. sesungguhnya saya seorang manusia yang tidak pernah lekang dari kesilapan. yang silap marilah kita betulkan. sama-sama renungi diri sendiri. :)



pandang atas

pandang kanan

pandang bawah
assalamualaikum <3

♥ The Boss ♥

  
 Assalamualaikum :) I am suhaila. A girl who is trying to be a better muslimah through days. Pray for Gaza, please <3

♥ Leave me a message ♥



♥ Credits To ♥

Skin By Little Miss : //Suhaila Roslan
Edit by You : SUHAILAofie