**Suhaila's area**
Allah is everything.
Sunday, October 7, 2012 | 1:07 PM | 1 ♥ Sweet Candy
Assalamualaikum.

its 4 o clock in the morning. and now im writing on my desk. doesnt feel to sleep at all. hurm,kenapa hati ini rasa tak sedap ? rasa ada je yang tak kena. Otak bercelaru.tapi tak tahu apa sebabnya. Okay,itu semua perkara common kan. tapi,bila dah berlaku kat kita like me now,,, haihhhhhh. no mood at all to do anything. Tak ada mood punn habis jugak chapter 13 CSC aku :P

Okay,nak dijadikan cerita,sebenarnya tak ada cerita punn. sebab aku pun tak tahu apa yang tak kena dengan diri sendiri. Okay emosi sekarang memang macam dekat jambatan gantung yang nak runtuh dah. YaAllah,celarunya otak aku. :(

So,suhaila.... lets pray to Allah. because He is the only one who can help you. Allahuakbar, Subhanallah. Ya Allah,sesungguhnya Kau Maha Pemurah,Pengasih dan Maha Berkuasa atas segalanya,,Kau lapangkanlah dadaku,tenangkanlah fikiranku.Berikanlah aku sekeping hati yang tabah untuk menghadapi segala dugaanMu. Sesungguhnya aku tahu setiap dugaan ada hikmahnya,setiap masalah ada jalannya. Di sini,aku memohon bantuanMu Ya Allah jadikanlah aku seorang hamba yang dapat menerima segala ketentuanMu.  :')






*tenanglah wahai hati :)

♥ The Boss ♥

  
 Assalamualaikum :) I am suhaila. A girl who is trying to be a better muslimah through days. Pray for Gaza, please <3

♥ Leave me a message ♥



♥ Credits To ♥

Skin By Little Miss : //Suhaila Roslan
Edit by You : SUHAILAofie