**Suhaila's area**
speaking test,syukur .
Thursday, October 18, 2012 | 8:47 AM | 5 ♥ Sweet Candy
Assalamualaikum you all :)



So,macam yang kita semua tahu MUET(Malaysian University English Test) wajiblah diambil oleh pelajar universiti seperti aku ini.Btw,nak bagi tahu yang aku sedang menaip di dalam gelap. Bukan sengaja taknak bukak lampu,tapi sebab bekalan elektrik di sini terputus disebabkan hujan dan kilat yang terlalu lebat dan menakutkan. heee.

Okay,so go back to the story. Pagi tadi bertempat di SMK Sri Tanjong,Melaka bertarikh 18 Oktober pergilah aku dengan redha nak amik speaking test MUET tuhh. Hati memang la rasa relax mula mula. tapi esoknya nak test,baru kelam kabut nak bukak buku.stdy baik. Kira okay ahh tuhh daripada tak study langsung kan ? *Kita perlulah berusaha terlebih dahulu dan selepas itu apa yang terjadi serahkan kepada Allah. Okay,faham kan ayat di situ ?

My index num,angka giliran lah kiranya 3017. Angka giliran num 17 laa. Time first first sampai sekolah tuhh,macam pelancong dari Paris aku datang sekolahh tuhh taw. tapi versi muslimah ayu gittttuuu, :P nak dijadikan cerita aku suruh ayah teman masuk sekolahh tuhh. masuk masukjer ternampak seseorang. ehhh,maca ku kenal la tapi di mana ya ? ohhh budak palam la merangkap satu tusyen dulu time form 4.then dengan semangatnya aku ambai dari jauh.Ayah apa lagi,nampak aku dah ada kawan terus cakap,,haaaa tuh dah ada kawan,ayah balik dulu ya. HAHA. okay,dah jumpa kawan punn tetap nampak macam pelancong asing aku dan dia.dah tambah pelancong nampak dalam sekolahh tuh.hurm,ada mulut bertanya,so kami pergi tanya one of the school teachers there.Then,dia mengarahkan seorang budak yang gila baik untuk tunjuk jalan ke dewan MUET yang susahhhh gila nak cari tuh :D

Siap kena rentas padang lagi yaww. Pagi pagi exercise macam kat palam jugak.heee. okay,then dah sampai dewannya.Adalah dalam belas belas orang dah sampai. Rupanya satu session pukul 7.30 pagi tuhh ada 20 orang je calon.Adalah jugak aku mulakan sesi jejak kasih dengan kawan sekolah rendah dulu yang tetiba terjumpa kat sini. Lepas dah sain itu ini,group first dalam pukul 8 pagi dijemput masuk.hahaha. Aku group empat,tapi ada tiga orang je dalam satu group. sebabnya ada calon yang tak datang.haihh aku memang pelik betul bayar seratuss hengget tapi free je taknak datang.anak jutawan manalah tuhh. haha. takpe,husnuszhon adalah tuhh masalah yang tak dapat nak dielakkan.





So,lebih kurang dua jam menunggu dengan bosannya sambil potpetpotpet,sampai la giliran group aku.dua orang budak palam and seorang lagi budak uitm lendu. erm,tajuk lebih kurang cenggini :

-who will play a big role in prevention crime against children.

.school
.family
.community
.authority

Aku candidate B ,so family lahh kan. ok,Alhamdulillah everytings okay :) Task A ok,Task B pun. Tapi adalah tersekatsekat jugak suara aku nak berceloteh nonstop.heeeee.

oklahh,semua dah selesai tawakal je :)

Assalamualaikum !

♥ The Boss ♥

  
 Assalamualaikum :) I am suhaila. A girl who is trying to be a better muslimah through days. Pray for Gaza, please <3

♥ Leave me a message ♥



♥ Credits To ♥

Skin By Little Miss : //Suhaila Roslan
Edit by You : SUHAILAofie