**Suhaila's area**
Result ohh result.
Friday, November 9, 2012 | 7:37 PM | 3 ♥ Sweet Candy
assalamualaikum.

pejam,celik,pejam,celik. arggggh bila dapat tutup mata tidur dengan lena nie ? asyik mimpi pasal result je. kejap 4 flat kejap fail. naik gila aku dibuatnya. Result dikatakan keluar pada 9 nov jam 9 pagi. melalui email ataupun student portal. aku time subuh dah bangun. tengok jam dengan sebelah mata. was was nak  pergi bukak lappy ke tak nie. akhirnya,setelah selesai berdlak dalih dengan hati aku punn bangun tepat jam 9.15 pagi. pergi toilet duluu,basuh muka kumur kumur sikit. kemas katil. duduk tarik nafas dalam dalam baru bukak lappy.



dekat fb punya noti ramai dah tahu result diorang. makin berdedauuu hati nie. aku punn check email, ehhhh tak ada ? student portal la pulokk. terketar ketar tangan gua cakap lu. jeng jenggggggg.


*Alhamdulillah even tak tinggi mana aku sangat bersyukur sebab tak fail. at leat Allah tunjukkan dekat aku untuk study lebih kuat next sem. Aku datang dengan semangat baru. cewahhh,insyaAllah :) Doakan ya semua <3




♥ The Boss ♥

  
 Assalamualaikum :) I am suhaila. A girl who is trying to be a better muslimah through days. Pray for Gaza, please <3

♥ Leave me a message ♥



♥ Credits To ♥

Skin By Little Miss : //Suhaila Roslan
Edit by You : SUHAILAofie