**Suhaila's area**
Superism 0711.
Wednesday, November 7, 2012 | 2:30 PM | 0 ♥ Sweet Candy
assalamualaikum guys !

as we all know,today. 7th of november 2012. yeah hari apa tuh ? hari yang sangat bermakna bagi semua kawan-kawan batch 0711 untuk menyambut ulangtahun bersama. 5 tahun di mozac bagaikan satu kenangan yang teramat indah sekali. kawan-kawan,guru-guru banyak yang telah kami tempuhi bersama.suka duka. Superism batch 0711 memang ada banyak kontroversi time dekat sekolah dulu. but no matter what we never be apart. Kami tempuhi segalanya bersama.

Kenangan pada tahun 2010 time Form 4 beberapa orang daripada batch telah dibuang,termasuklah ketua batch kami. tapi,kami tak pernah lost contact dengan mereka. sentiasa lagi bersama. dengan kehadiran Group Alumni Superism merapatkan ukhwah kami lagi bersama. Insya Allah sahabat till jannah. Rindu sangat dengan sahabat sehati sejiwa nie. Sekarang semua dah bawak haluan masingmasing tetapi hati kami tetap satu ! Go Superism untuk negara ! SBP melahirkan kami insyaAllah sebagai pemimpin bertaraf dunia suatu hari nanti.


nie tilam kami yang telah diturunkan dari katil sewaktu spm. memoirsss

baju batch kitorang :)

mozac punya tebing,ohh rindu gila :')



*Ya Allah,Kau ampunkanlah dosa kami,Kau berilah cahaya petunjuk ilahi dariMu agar kami sentiasa berada di jalan yang benarMu. Kau murahkanlah rezeki kami,kau jadikanlah kami pemipin yang akan terus menegakkan agamaMu.Matikanlah kami dalam iman dan tempatkanlah kami dalam golongan yang baik-baik. Kau jagalah perhubungan kami agar kami tetap bersatu. Amin. :) *

one of superism post on our birthday :)
another one <3

okay,sahabat till jannah insyaAllah :)

♥ The Boss ♥

  
 Assalamualaikum :) I am suhaila. A girl who is trying to be a better muslimah through days. Pray for Gaza, please <3

♥ Leave me a message ♥



♥ Credits To ♥

Skin By Little Miss : //Suhaila Roslan
Edit by You : SUHAILAofie