**Suhaila's area**
Hari bermula ?
Saturday, December 1, 2012 | 6:53 PM | 0 ♥ Sweet Candy
Assalamualaikum readers :)

already at PALAM.
Guess what ? aku dah dekat Puncak Alam dah ? ehh dah nak start kelas balik ? alaaaa,bye bye cuti aku yang riang ria . Okay memang bosan gila duduk dalam rumah nie sorang sorang. Mana semua orang pergi nie ? Kenapa tak balik lg? Dah nak dekat tengahari dah taw. *Ini perasaan yang tengah jeles dekat orang orang yang tak sampai lg. Sedangkan semalam tengahari aku dah sampai sini taw.

Dah rindu dekat mama family dah. Okay semalam bila sampai sini,angkut barang bagai dengan keadaan aku yang sakit peruttt teramat sangat. Thanks mama kemas sikit sikit barang ella <3 muah ! Mama bg makan panadol,then pergi kafe borakborak salam cium tangan family.Dah balik diorang.  Aku punn terus je naik bilik. Bukak pintu,yooo seram gila. Aku sorang je ,yang housemate aku tadi tengok ade rupa rupanya dia hantar barang je. Hampeh betul. Okay dah tak fikir apa. dengan cadar tak pasang lagi barang tak kemas,,booooooom ! terus aku baring atas katil dan tidur dengan lenanya. :P

Haisssh,kenapa sejuk semacam time tidur nie ? ruparupanya hujan lebat gila. kilat guruh buat aku rasa duduk dalam rumah tinggal sorang sorang. gggggr,takut. Sebab dah tak boleh tidur dengan guruh yang sangat kuat,aku pun menggagahkan diri capai bagasi Akademi Fantasia aku unpack sikitsikit. Aku rasa confuse gila time nak kemas barang. Dah lupa cara nak susun barang dalam loker. haha. apa yang kau ingat  nie suhaila ? :P Aku pun kemasla.tapi ada macam slack kat bahagian loker atas. Aku nampak baju aku bak bangunan KLCC tuhh.tapi memang dah tak ada tempat. KLCC punn KLCC la. apedekesah. hewhew.

Mahu 2 jam aku kemas barang. then aku suruh obie datang bilik aku. fyi,obie bukan nama bear atau sebagainya itu nama my bestfriendddd ok ! :D Kitorang makan sama sama. Obie bawak puding roti. nyum nyum. makan atas katil pulokk tuh. tak senonoh lah obie nie :P Kitorang ada bawak lauk jugak yang dibekalkan ibu masing masing. tapi yang senganya tak bawak nasi. so,terpaksalah kitorang turun ke kafe untuk beli nasi yang berharga RM1 itu. Lepas tuhh naik atas balik,mam sambil online. gelak gelak borak borak,suap suap. upps jangan jeles :P

beberapa jam selepas......


ohhh gila boring ! nak buat apa nie ? dah berapa kali aku tidur terbangun balik. tengok jam malam masih muda lagi. Si obie pulak mula citer bukan bukan dia dengar bunyi itu ini. Sampai aku yang berani pun ajak dia teman pergi toilet even toilet dalam rumah jugak taw. Haha. Dahmacam budak kecik. Erm selepas dah bosan dengan susah gila aku nak lelapkan mata balik almost pukul empat pagi baru dapat tidur. Lepas tuh bangun pukul tujuh, ehh awalnya ? pelik dekat diri sendiri. Aku pun pergi mandi yang semalam tak mandi langsung :P hurmmm harum dah bau aku sekarang. then berada di depan lappy im typing. I wish * cepatlah housemate balik ! :)

jadual kelas. urrrfff kenapa ade kelas malam ? :(
pembelian buku manual lab. keluar duit sudah bermula :P

♥ The Boss ♥

  
 Assalamualaikum :) I am suhaila. A girl who is trying to be a better muslimah through days. Pray for Gaza, please <3

♥ Leave me a message ♥



♥ Credits To ♥

Skin By Little Miss : //Suhaila Roslan
Edit by You : SUHAILAofie