**Suhaila's area**
tahun baru :)
Monday, December 31, 2012 | 7:22 AM | 0 ♥ Sweet Candy
Assalamualaikum.



Dah nak tahun baru ,baru nak update kan. sambil makan sebijik cokelat ferrrerrrroorooochherrrr aku taip. Esok tahun baru maksudnya esok tak ada kelas. freee,then malam nie aku rasa no mood at all untuk buat segala tutorial. Kerja aku dari tadi scroll chatbox fb untuk tahun nie. tengok apa yang aku cakap , dengan siapa yang aku bualkan dengan siapa aku bergosips. ups ! gediknya -.- haha.

hurm tahun nie macam macam yang berlaku. seperti tahun tahun biasa. tapi aku paling suka the beginning of this 2012. apa sebabnya ? biarlah rahsia. hehe macam macam orang aku kenal. dari situlah aku belajar nilai erti kehidupan. tak cukup dengan kasih sayang,segala aspek perlu ada dalam  sebuah hubungan. persahabatan,talian apa pun lah. tanggungjawab,saling menghormati,tahu jaga perasaan orang,berkongsi.

okay,part berkongsi adalah part paling banyak dalam tahun nie aku rasa. sebab sebelum nie setiap tahun mesti berkongsi dengan udak mozac sahaja. tapi tahun nie aku dah jadi budak besar sikit la. bukan taiko okay :P i mean dah duduk U ,kenal ramai orang,banyak pendapat,banyak cerita,banyak pengetahuan. Dah jadi 18 nie kenalah tahu banyak banyak sikit pasal dunia kan. Next pemimpin daripada kalangan kami juga. Taknak lah negara huru hara sebab dapat pemimpin yang errrrrrr.

Terima kasih ya Allah sebab bagi hambaMu ini nafas yang tidak perlu dibayar untuk hidup dekat dunia nie lagi. Semoga apa yang akan aku lakukan adalah ibadah kepadaMu. Sedih sebenarnya sebab banyak sangat perkara aku yang dihabiskan dengan perkara lagha :( haih..... Jeles tengok orang yang selalu sangat buat solat sunat,baca alquran ayat ayat suci Allah.  Bila masa aku nie. okay,hidayah bukan datang sendiri. perlulah dicari. all the best sue <3


Untuk tahun 2013 nie aku sangat bercita cita untuk menjadi hamba Allah yang lebih taat. lebih mendalami islam. Menjadi diri sendiri dan sentiasa memperbaiki diri. Mintak tunjuk ajar semua sahabat. Terima kasih. Salam alaik :)

♥ The Boss ♥

  
 Assalamualaikum :) I am suhaila. A girl who is trying to be a better muslimah through days. Pray for Gaza, please <3

♥ Leave me a message ♥



♥ Credits To ♥

Skin By Little Miss : //Suhaila Roslan
Edit by You : SUHAILAofie