**Suhaila's area**
Detoxifying.
Tuesday, May 14, 2013 | 11:32 PM | 0 ♥ Sweet Candy
Assalamualaikum.

Okay first of all, memang dah lama plan nak update pasal detoxifying nie. Last last dah 3minggu berlalu tanpa update apa apa. Benda nie bukan lah sebab aku nak buat bisnes ke bagai apa kejadah haram semua. Just want to share my experience. Maybe korang semua dah pernah buat benda nie. Tapi bagi aku this is my first time. Benda nie pun terdetik hati ayah nak pergi sebab mama sakit pinggang akibat tersalah teknik menyapu. hahahaha *itu kata doktor ya, sampai mama kene amik mc dan jangan pegang penyapu untuk beberapa hari. kuangkuang. Tempat nie pun tak ada lah jauh mana nak pergi. Bukan pergi dekat klinik taw, tapi pergi dekat rumah orang yang buat bisnes nie.

Okay detoxifying nie cenggini. Meh aku ceritakan ya cik tuan puan semua. Dia memula nanti dia letak air panas dalam satu besen. Then ada something macam mana aku nak cakap pun tak reti dia macam satu alat yang ada arus elektrik laa kiranya. Jangan risau kau tak kene renjatan elaktrik pun sebab dalam badan manusia semulajadi nie pun memang dah ada arus elektrik. Alat tuh rasanya untuk buat proses antara badan dengan garam yang dia ada masukkan dalam air panas tuh. Memang sangat lega rasanya seolah olah macam kau tengah berendam dekat kolam air panas. Tapi,nie rendam kaki je okayy tak payah nak mengada pergi rendam badan kau jugak.

the process.
Benda ini dilakukan hanya untuk 30 minit je. Dan anda akan melihat hasilnya yang memeranjatkan diri sendiri. bhahaha. Bayaran hanya RM10. Diingatkan sekali lagi bukan aku yang buat bisnes nie ya. Benda nie dikatakan ada banyak faedah laa. Nah aku malas nak tulis faedahnya aku snap gambar je. Kalau korang rajin pergi bukak pakcik google, yang sentiasa melayan kehendak kau.

read.


Dalam masa 30 minit korang akan nampak berubahan dekat air tuhh. Setiap warna ada perbezaan. Ada makcik yang kat sebelah aku buat sampai hitam warna air die. Terkejut nokss. hahaha. So, this is mine.


pfft apakah ?


Hee tengok warna airku ? Dasyat betul banyak betul toxic dalam badan aku niee. Dasyat betul kan ? At least dah kurang sikit. Orang cakap buat 12 kali berturut-turut lagi bagus. Tapi malaslah aku, saya masih muda. bhahaha. Agak bagus jugaklah sambuatn benda nie. Ramai orang yang dah berumur pergi. Aku je nie haa menyibuk nak buat sekali. Terbang sepuluh hengget si ayah. hahaha. 


muka excited ^.^

Okay sampai sini sahajalah perkongsian kita. Ada masa kite cecite lg ya ? Bajet kawan kamceng je kan. hee okayy Assalamualaikum all ! :*








♥ The Boss ♥

  
 Assalamualaikum :) I am suhaila. A girl who is trying to be a better muslimah through days. Pray for Gaza, please <3

♥ Leave me a message ♥



♥ Credits To ♥

Skin By Little Miss : //Suhaila Roslan
Edit by You : SUHAILAofie